Friday, September 12, 2008

Sakitnya!!!

Aduuuuuhhh..!!!

Sakitnya..knape pulak ni..

Pukul 2.30 pagi tadi tibe2 kite terbangun..rase macam senak perut, lepas tu sakit belakang pulak...aduh..rase mencucuk2 je dlam badan ni..memang sakit sangat2..hampir dua jam juga la kite menahan sakit..hujan start sampailah hujan berhenti, sakit kite xhilang2..macam2 formasi dah kite lakukan..mengiring,meniarap,telentang,duduk,berdiri..semua tak jalan juga..sakit masih juga ade..

Aduh..sampai bila la nk hilang sakit ni..Dok terpikir juga..lewat sgt ke berbuka td..tak juga..masuk angin lg ke..sebab lepas je majlis berbuka,badan masuk angin..sakitnye sampai nk muntah..dila la jadi penyelamat..(jadi tukang urut)..lega sikit dari sebelumnya..ingatkan tak dapat tido dah..tapi,selamat...tido awal dari yang dijangka....

Tapi,secara tiba2 terjaga pagi tadi...sakitnya lagi dasyat dari malam tadi..nak kejutkan dila,kesian..tengah sedap tido..nak kejutkan dak2 bilek(adik2)lagi kesian..esok dorng ade kelas..aduh..memang perit..terpaksa lah mengurut sendiri..tapi penat juga..tangan tak sampai pula ke blakang badan..nak buat tak tau,xleh juga..nak tido je terus..lagi la tak dapat..sakit bukan kepalang lagi..

Akhirnya..terpaksa juga membuat rawatan tradisional kat diri sendiri...lama juga la..sampai tertido..dalam lena tak lena juga la..tapi tangan lenguh juga mengurut tak henti2..

Pg ni bangun da tak rasa senak lagi dah..tapi sakit belakng still ada...ok la tu..daripada jd mcm pg td..

Ini kejadian kali ke-3..1st time kena time sekolah dulu..sampai muntah2 kena urut..hahahaaa...

4 comments:

JoHN said...

baik g check doktor..jgn biarkan lame2..mana tau tanda2 awal batu karang mcm babah..byk mkn satay ni..!!

Lennyek said...

ish...xmkn byk pon..sikit je..

wegreentheearth said...

mcm nak reg jadi geng2 diver je nih..

Lennyek said...

ish...kesitu plak...mintak jauh la abg mus..