Monday, September 8, 2008

Berbuka

semalam..
berbuka puasa di rumah abg malin..mula2 ingatkan tak ramai..selang beberapa jam..ada pula yg mendafterkan diri..kite,dtg awl dengan abe,abg boy,abg mie,boxer..abg shawn mmg dah ada kat sana..dalam pkul 2lbih..dorng semua pg memancing kat sungai..kite dduk kat umah je..kite tolong kak nurul..tp xtolong byk sgt pon..hehehe..

bila time nak berbuka..baru lah rumah abg malin penuh..meriah juga la..cam raya pon ada..lauk2 walaupun simple..tp beselera juga la..kuih muih yang kwn2 yg lain pun dah cukup bnyak untuk semua..kami semua makan penuh kesopanan..makan bersila..=)

kak nurul pnya kan keli mmg best..mkn ngan air asal..fuh..sedaaapp..mee goreng kak nurul pun sdap..wlaupun puasa,tp mee greng yang kak nurul memang cukup rasanya..tak kurang juga ngan air rahsia yang abg malin buat..walaupun fresh dari botol,tapi ada bahan campuran yang abg malin letak,hanya kte,kak nurul ngan abg malin je yg tau..

terima kasih untuk jamuan berbuka semalam...

7 comments:

Penjengok-Penjengok Tegar said...

Sama-sama kasih,
Lagi bagus lepas nie PPT sekeluarga pulak dapat berbuka kat rumah Lenny insyaALLAH.
So cepat-cepat la nikah kalau dah ada calon.
Kalau nak diikutkan puasa nie cukup nak berbuka kalau semua orang cepat nikah.

Cheers......

Lennyek said...

alamak...
nk berbuka,insyallah..xleh nk janji..tp kalo hari raya nant,mybe ade open house..kte akan jemput abg malin sekeluarga..

perjalanan said...

oit...apa cmpuran rhsia yg korg letak ha...bgtau cpt, huhu...


salam perjalanan...

[moncet] said...

haahahaaa
air rahsia
kami ada resepi rahsia ikan

perjalanan said...

rahsia ikan boxer...
kuang ajor punye boxer...huhuhu


salam perjalanan...

aQu daN SesuAtu said...

tu resepi ikan baru cipta...
sedap hingga menjilat mulut..
hehehehehehe

Lennyek said...

boxer kte tau ape yg berlaku ari tuh..hampeh la ko!