Friday, September 19, 2008

Buat jangan tak buat




Lagi beberapa hari sahaja lgi kita akan menyambut bulan Syawal...
Dengan kesempatan yang ada ketika balik ke rumah,kte sempat membantu untuk menyiapkan kuih raya..
Kte juga ada assistant yang sudi menghulurkan tangan,meringankan beban untuk turut membantu membuat kuih raya..
Adanya ank buah merangkap anak angkat kakak, Putri Zam-Zam 'Iman, kerja pembuatan kuih raya siap sebelum berbuka Puasa..


Dengan tekun dia membantu..Asalnya,'Mummy'nya tak bagi tolong..tapi,dia dah besungguh sangat nak tolong...di bagi juga..apa salahnya..Asalkan dia tak buat rosak je..
Buat masa ni,baru 3 jenis kuih raya yang dah siap..semua hasih tangan kakak dan makcik..tadi je kt yang buat...
'Selamat Berpuasa'....

7 comments:

Tropic Puppet said...

mcm ada yg kurang je...

Lennyek said...

ape yg kurang??

wegreentheearth said...

mana tak kurang..
ambil buat sambil ngap..
ahakss..

FoO dA fIrSt#1 said...

lama tak jumpa zaza....

Lennyek said...

hehehe...dak kecik tu pose tau abg mus..lom pnah ponteng lg tau..

wegreentheearth said...

dak kecik tue mmglaa..
lenny tu yg dimusykilkan...

perjalanan said...

haha, leny yg makan kuih tu...
lama x jumpe zaza...lama x dgr dia pot pet, pot pet...hehe


salam perjalanan...