Monday, August 31, 2009

Sama...Tapi tak Serupa...

Semalam...dah rasa dah..bdan krng best..lame sangat dok lam aircond kot..masuk ptg..badan dah mula mngigil...dmam ke??hampir..nasib baik smpat makan ubat...

hari ni...memang tak boleh tahan..bdan dah mnggigil...seram sejuk je rasa badan ni..kepala dah rasa berat yg amat...knape pula...nak kata dmam..bdan tak panas..tapi,kepeningan mmg tahap tak boleh tahan punya..dah makan ubat pon still sakit lagi...mkanan bbuka td semua mcm nak keluar balik..aduh...peritnye..

kenape ni...kalo nk kata bjangkit ngan En.tropic,mane mungkin..dia jauh,nun di Lumut sana..ape kes..nasib baiklah tak sakit perut memulas2 macam dia...

Hope esok dan hari seterusnya bdan sihat dan boleh berpuasa dan bergerak seperti biasa..

5 comments:

Beautifool Life said...

Hampeh.. cakap je la demam sebab dapat myvi baru... nak berkias-kias pulak...

perjalanan... said...

bleh le bwk jln2, hehe...


salam perjalanan...

Anonymous said...

Bestnya...bila nak ronda-ronda ke rumah k.ija..

Lennyek said...

alamak...
keta tu pon lom siap touchup lg..
mcm akuarium lg..

ape plak dmam sbb myvi..xde kna mngena pon..hmpeh je..

"PENUNGGU MALAM" said...

nk tumpang kete baru leh??nk bli brg mentah utk final camp diploma pas raye ni..