Monday, February 23, 2009

Minggu sedih

sedih...sungguh sedih...

Kesedihan telah menyelubungi diriku tatkala keserabutan menjelma..Ingin ku luahkan pada dunia..tapi..siapa yang ingin mendengar rintihan hatiku ini..mereka juga ada keserabutan mereka yang tersendiri..

Apa kan daya, minggu ini hatiku sungguh resah, hampir tumpas dengan perasaan sendiri..Inginku mengalirkan air mata, tapi tiada lagi air mata yang dapatku curahkan..Inginku marah, tapi salah ku juga didalam situasi ini..Apa yang dapatku lakukan hanyalah menanti..dan terus menanti...Ku harapkan kegembiraan akan menjelma pada minggu ini juga... Ku kan menanti saat-saat bahiaga itu.. Hidupku tidak lengkap tanpa diri'nya'.. Aku amat memerlukannya dikala ini dan amat menyayanginya..

Tapi, Kuharapkan keajaiban akan berlaku.. Ku harapkan sesuatu yang amat berharga akan terjadi pada diriku.. Biarlah hari-hari yang penuh cabaran dan keserabutan berlalu dengan pantas..

....Laptop masuk bengkel daa..Terhempas dari aras pinggang...Uuwwaaaa..!!!!......

*Fikir lain la tu.....

4 comments:

mr.syazwan said...

wuaaaaaaa awat sampai terhempas tu...
ish2... so laptop tgh kne operation erk..
xpe2 kite doa sama2 semoga laptop tu pjg umur..
hehehehehe

yazilahyazir said...

hahahahahhah...
sabar ye lenny...dia mintak ganti agaknyer tu..ehehehhe

Penerus Hidup said...

hek eleh.. kecoh.... aku ingat mende la tadi.... alaaa... lek laaa.... sementara tgh tak ada laptop tu, apa kata ko gi buat latihan memuncungkan mulut kat gym... kuat sikit otot2 kat muka kite nie... baru awet muda.... hehehehehehehe....

Lennyek said...

tnsion tau..asgmnt bnyak nk kna submit minggu ni..assgmnt tu suma ade lam lptop tu..da kna cari bahan baru..
masalahnye..mthrbord rosak..kalo repair da 400-500RM gak la..kalo tukar..RM1k..tak ke botak kpala..

aduh..dugaan tol...