Sunday, January 4, 2009

Life..Life..Oh Life..

Hari ni, hari pertama duduk di kolej setelah seminggu kelas bermula..Penat juga nk punggah barang,nasib baiklah bilik tak terlalu tinggi..Roomate kite pun kawan satu kelas masa diploma dulu..

Sekarang kite tinggal di kolej yang lain..Itu pun dengan bantuan Pegawai pusat sukan untuk dapatkan tempat. Kalau tak,ulang alik la dari rumah ke Fakulti..Penat juga macam tu..Bukan tak nak duduk rumah sewa dengan kawan2 yang lain.. Cuma rezeki nak merasa duduk kat luar tu belum ada lagi.. Lagi pun,kite dah buat keputusan nak duduk kat dalam.. Entah kenapa hati ni nak duduk kat dalam.. Walaupun dah dapat greenlight dari 'Madam' nak duduk luar, hati ni je macam tak sedap.. Entah lah.. Mungkin ada hikmah disebalik kejadian..huhuhuuu...Macam tau-tau je..(Memandai je).. Madam pun okey je kite nak duduk kat dalam..

Minggu ke-2 ke kelas.. Pening sikit.. Nak kena fikir plan kelas dari awal lagi.. Assignmnt.. Project... Presntation... Waarrhhh...!!! Lain dari masa Diploma dulu... Tapi, hidup mesti diteruskan.. Tak boleh cepat mengalah.. Kite akan cuba naikan semangat 'Yakin Boleh' dalam diri kite..(wah..wah..wah..!!) Mungkin dah lama sangat jadi penganggur yang setia.. Tu yang blank sekejap.. Nak menulis pun take time.. Boleh tahan juga cakar ayam tulisan kite..hahahaha..(Seni la katakan)

Apa2 pun, Gambatte bayo..!!!!!

Azam perlu diteruskan..... Semangat perlu ada..Chayok..Chayok!!
.
.

3 comments:

hijau bumi Tuhan... said...

yakin boleh, malaysia boleh...
chayok2...


salam perjalanan...

nomiey 08 said...

duk dalam sekarang pun dah dgr banyak cite2 y kurang enak...
hope jage diri ya...

Lennyek said...

kurang enak?ape yg kurang enak??