Saturday, January 10, 2009

Patut ke??-Doa Jodoh yg Melampau..

Ya Tuhan, kalau dia memang jodohku,jodohkanlah...

Tapi kalau bukan jodohku,Jodohkanlah jugak...

Jika dia tidak berjodoh denganku,maka jadikanlah kami jodoh...

Kalau dia bukan jodohku,jangan sampai dia dapat jodoh yang lain, selain aku...

Kalau dia tidak bisa di jodohkan denganku,jangan sampai dia dapat jodoh yang lain,

biarkan dia tidak berjodoh sama seperti diriku...

Dan saat dia telah tidak memiliki jodoh,Jodohkanlah kami kembali...

Kalau dia jodoh orang lain,putuskanlah!Jodohkanlah dengan ku... .

Jika dia tetap menjadi jodoh orang lain,biar orang itu ketemu jodoh dengan yang lain dulu dan kemudian jodohkan kembali dia dengan ku ...


Amin... .

7 comments:

perjalanan said...

mane dpt doa ni...


salam perjalanan...

FoO dA fIrSt#1 said...

lain masam jer doa ni? dapat ker bikin sendiri?
heheheheee..

yazilahyazir said...

hahhahahahha..
ada ke mcm tu...
baik bwk lari je terus..abis cite..
hahahahahha

[moncet] said...

masam!!!!!!!hahaahahah
yasir aku dah lama xdegr lawak cm2

wegreentheearth said...

ko tu busy sgt be...
tue yg masam lame je tak dngr lawak2 mcm ni....

Lennyek said...

masam2 la abey ni..

doa ni kte amik kat blogger lain..(dgn keizinan)..
bila bace cam lawak je..tp bukan la blogger tu yg berdoa mcm tu..

Beautifool Life said...

...?