Tuesday, December 9, 2008

lama tak jenguk..

salam...

dah lama jga tak bikin ini blog..internet xleh pakai...banyak cerita nk diceritakan...tapi...nak menaip balik dah jadi tak interesting la pulak..

sekarang ni,duduk kat umah,menunggu masa untuk daftar masuk sebagai student Degree..=)
Macam tak percaya la pula..sekejap je dah melangkah ke alam Sarjana Muda..hahaha...Kite mengharapkan peluang kali ni akan digunakan sebaik yang mungkin..

Sebenarnya banyak plan yang dah kite rancang untuk tahun depan dan seterusnya..Dah stat buat perencangan dari sekarang..Kite akn cuba untuk merialisasikan apa yang dah dihajatkan..kalau rancangan tak menjadi,tak bermaksud lain kali kite tak boleh buat lagi..kan?kan?kan?

Start tahun depan juga buah hati intan payung akan memulakan karier dalam bidang yang sememangnya dia nanatikan..kite akan sentiasa mendoakan kesihatan,kesejahteraan,murah rezeki,keselamatan dia sepanjang bekerja di OBS...(tak lama lagi hitam la anak org ni..)

Dalam tempoh cuti ni juga,kite dalam tempoh pemulihan..Kite mengalami kecederaan dalaman..Kecederaan ni dialami ketika mengendalikan satu program dalam cuti semester baru2 ni..sekarang ni,kite cuma perlu kuatkan balik bahagian kecederaan ni supaya tak ada kesan sampingan bila mula masuk belajar nanti..Banyak kerja yang akan kite buat tahun depan...


Buat yang masih belajar....jumpa anda tahun depan...buat yang bekerja...bekerja bersungguh2..jangan curi tulang..hehehe...


"Majulah Rakyat Untuk Negara"

2 comments:

Ahmad Firdaus Ibrahim said...

Dapat degre dah ke? Tahniah2..

Lennyek said...

hehehe..secara xrasminye dh dpt..secara rasmi..lom masuk lg..=)